Per tal de poder saber quins han estat els punts forts i dèbils del nostre projecte “Hi havia una vegada un conte..”, durem a terme una avaluació de la nostra unitat didàctica.
D’aquesta manera sabrem quines modificacions haurem de fer en futures programacions o com hem de redirigir la unitat didàctica que estem realitzant.
La nostra avaluació es realitzarà durant dos moments al llarg de la unitat didàctica:
Una avaluació continua, mentre es va duent a terme la unitat didàctica, i ens servirà per poder veure si les activitats, materials, espai o temps que són els adequats o els hem de modificar per tal que els infants assoleixin els objectius proposats.
Una avaluació final, quan ja s’hagi acabat la unitat didàctica, per tal de saber si tots els recursos humans i materials utilitzats han ajudat a assolir tots els objectius marcats.
D’aquesta manera sabrem quines modificacions haurem de fer en futures programacions o com hem de redirigir la unitat didàctica que estem realitzant.
La nostra avaluació es realitzarà durant dos moments al llarg de la unitat didàctica:
Una avaluació continua, mentre es va duent a terme la unitat didàctica, i ens servirà per poder veure si les activitats, materials, espai o temps que són els adequats o els hem de modificar per tal que els infants assoleixin els objectius proposats.
Una avaluació final, quan ja s’hagi acabat la unitat didàctica, per tal de saber si tots els recursos humans i materials utilitzats han ajudat a assolir tots els objectius marcats.
Com a educadores volem avaluar, a través d’uns ítems d’avaluació, tant la nostra feina feta, com els recursos materials, temporals i espaials utilitzats.
La valoració d’aquestes avaluacions quedarà registrada en unes graelles d’avaluació, on estaran els ítems d’avaluació ja definits. Les educadores, a través de l’observació i el seu criteri d’objectivitat respondran les preguntes.
La valoració d’aquestes avaluacions quedarà registrada en unes graelles d’avaluació, on estaran els ítems d’avaluació ja definits. Les educadores, a través de l’observació i el seu criteri d’objectivitat respondran les preguntes.
Nom:
Data:
|
Unitat didàctica: Hi havia una vegada un conte
| |||||
Ítems d’avaluació
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Observacions
|
El temps indicat en cada activitat ha estat l’adequat tenint en compte els diferents nivells maduratius dels infants del grup.
| ||||||
L’espai utilitzat ha estat correcte per la lliure utilització i seguretat dels infants.
| ||||||
L’espai utilitzat ha estat acollidor per la realització de les activitats.
| ||||||
Els recursos materials han estat suficients i adequats per les característiques de cada infant.
| ||||||
Els recursos materials no fungibles s’han tractat de manera adequada i han estat col·locats en el seu lloc després de cada activitat.
| ||||||
Hi ha hagut algun imprevist amb el material utilitzat, i s’ha canviat per un altre tipus de material.
| ||||||
Les activitats proposades han fomentat l’adquisició de nou llenguatge matemàtic i plàstic.
| ||||||
Les activitats proposades han apropat als infants a les tecnologies d'informació i comunicació.
| ||||||
El procés d’ensenyament-aprenentatge ha estat l’adequat a les diferents característiques dels infants.
| ||||||
Les educadores han estat atentes als diferents interessos i preocupacions dels infants.
| ||||||
Les educadores han acompanyat a aquells infants que han necessitat la seva ajuda.
| ||||||
Les educadores han facilitat en tot moment la integració dels infants al grup.
| ||||||
Han sorgit imprevistos durant la realització del projecte.
| ||||||
0- Mai; 1- Poques vegades; 2- Sovint; 3- Gairebé sempre; 4- Sempre.
| ||||||
No hay comentarios:
Publicar un comentario